Кошик
6 відгуків
+380963741810
Контакти
МЕБЛІКОФФ
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380963741810Руслан
Руслан Момот
УкраїнаОдеська областьОдесаОвідіопольська дорога, 7, 65000
Мапа

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Доставка почтой
  • НОВА ПОШТА
  • Нова Пошта
  • Транспортная компанияБезкоштовно

Способи оплати

  • Наложенный платеж "Нова Пошта"
  • Наложенный платеж
  • Наличными
  • Безналичный расчет
  • Visa, MasterCard

    При даному способі оплати, на електронну пошту висилається посилання для переходу на сторінку оплати (інвойс).

Регіони доставки:

  • Україна:
    • Івано-Франківська область
    • Волинська область
    • Вінницька область
    • Дніпропетровська область
    • Донецька область
    • Житомирська область
    • Закарпатська область
    • Запорізька область
    • Київ
    • Київська область
    • Кіровоградська область
    • Луганська область
    • Львівська область
    • Миколаївська область
    • Одеська область
    • Полтавська область
    • Рівненська область
    • Сумська область
    • Тернопільська область
    • Харківська область
    • Херсонська область
    • Хмельницька область
    • Черкаська область
    • Чернівецька область
    • Чернігівська область
Як я можу оформити замовлення? В першу чергу, Вам потрібно визначиться з вподобаним товаром. Замовлення Ви можете оформити будь-яким зручним для Вас способом - по телефону, через корзину сайту, в одному з наших магазинів або скориставшись електронною поштою, або соц. мережами. З вами зв'яжеться наш менеджер, уточнить деталі замовлення, наявність товару на складі, спосіб оплати і термін поставки. Обробка дзвінків і замовлень з кошика здійснюється щодня БЕЗ ВИХІДНИХ з 9:00 до 20:00.

Чи діє доставка в інші міста України?
Можлива адресна доставка кур'єром Нової Пошти або доставка замовлення на відділення Нової Пошти у будь-яке місто України. Адресна доставка здійснюється до під Їзда\

воріт, підйом на поверх замовляється окремо при оформленні замовлення у наших менеджерів по тарифах перевізника. Можливий підйом тільки замовлень, де вага одного місця посилки не більше 100кг, а відстань від місця парковки автомобіля перевізника до будинку одержувача не перевищує 50м. Відправка замовлень здійснюється кожну п ятницю і суботу. За фактом відправки Вам прийде СМС з номером ТТН, по якому Ви можете відстежити статус Вашої посилки, а також  дату прибуття до Вас використовуючи сайт Нової Пошти. Відстежити статус Вашого замовлення Ви також можете в особистому кабінеті у нас на сайті.

При відправці замовлення Новою Поштою, від Вас потрібна обов'язкова передплата ( суму необхідної передплати Ви можете уточнити в наших менеджерів), залишок вартості товару, а також вартість пересилки Ви оплачуєте при отриманні. Вартість доставки залежить від об'єму і ваги Вашого замовлення і вважається по актуальних тарифах перевізника.

УВАГА: при отриманні товару Ви зобов'язані відкрити посилку і перевірити чи все до Вас приїхало цілим і неушкодженим. Усі замовлення при відправці перевіряються нашими працівниками, а також працівником Нової Пошти, також усі посилки страхуються і Нова Пошта несе повну відповідальність за доставку посилки до Вас цілою і неушкодженою. Швидше за все ми не зможемо Вам допомогти при зверненні про ушкодження вантажу після того, як посилка була прийнята з Нової Пошти. Якщо ж Вами були виявлені ушкодження вантажу при прийомі посилки Вам треба обов'язково оформити "Акт прийому-передачі" і "Претензію", а також відразу зв'язатися з нашим рекламаційним відділом.

Які мої дії при отриманні замовлення?
Незалежно від вибраного Вами способу доставки, є декілька обов'язкових дій, які треба виконати при отриманні товару перед тим, як поставити підпис прийняття доставки на накладній :

1. Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представникові;
2. Оглянути зовнішній вигляд і цілісність заводської упаковки;
3. Оглянути усі скляні елементи (у тому числі і дзеркала) на предмет цілісності (сколи, тріщини, подряпини і тому подібне);
4. Оглянути усі фасади, на предмет різних дефектів (подряпини, сколи і тому подібне);
5. Перевірити комплектацію товару, колір, наповнення, кількість і тому подібне згідно бланка замовлення. Заміна вище перелічених деталей після прийняття товару (меблям), відбувається за рахунок замовника.
Зберегти усі документи, надані Вам нашою компанією.